søndag den 7. oktober 2012

Hej :-)

Hej alle sammen! Denne blog har jeg lavet, fordi jeg gerne vil til USA i 10 måneder efter 9 klasse. Dermed vil jeg gerne skrive om mine forberedelser, og om når jeg er i USA. Hvis der er spørgsmål undervejs, må i meget gerne skrive en kommentar :-)
Indtil videre har jeg været til samtale med en rotary klub, hvor jeg desværre fik afslag, øv øv. Men derefter har jeg sendt en ansøgning til my education og til explorius.
Allerede i dag ringede explorius til min mor!!! De aftalte, at de kunne komme hjem til mig på onsdag kl 19, men vi har så fundet ud af, at min far er i Spanien der. Men anyways.. de ville skrive, så vi kunne få aftalt dag og tidspunkt ordentligt. Jeg regner med at mødet bliver på torsdag eller fredag, da jeg skal til Berlin i ferien. Håber, at jeg bliver optaget!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar