mandag den 5. november 2012

Vacciner + projekt

I lørdags var jeg inde for at få de første vaccinationer, hvilket var hepatitis A+B og stivkrampe. Jeg kan godt sige jer, at det gjorde ondt! Har stadig ondt i armen, selvom det er mandag i dag! Men jeg plejer også altid at besvime og næsten græde, når jeg skal have stik hos lægen, ha ha. :( De næste vaccinationer skal jeg have om en måned, og så er det overstået! Jeg sidder ellers bare og venter på ansøgningspapirerne.. De skulle meget gerne komme i den her uge.
Men i dag fremlagde jeg projekt i skolen, som jeg arbejdede med hele sidste uge. Projektet handlede om sprogrejser og udveksling, hvilket var rigtig spændende. Men jeg var dog meget nervøs over, at skulle fremlægge for over 30 mennesker!!!!! Jeg fik sådan en dejlig følelse, da det var overstået! Puha!

Ps. mine forældre har allerede betalt 13.000 kr. til Explorius. Wuuuuh.

Her er lige et lille billede fra projekt ugen, hvor min gruppe og jeg var ude i Aalborg lufthavn for at lave en lille film (og ja, jeg bor i Aalborg).




1 kommentar: