fredag den 12. april 2013

Host family

Jeg fik så en lille overraskelse her igår! Der er nemlig ikke kun 3 børn i familien, men 7!!! De 3 ældste går på college, og kommer derfor kun hjem i weekenderne. Ellers er der tvillingerne og hende på min egen alder.. men der er også en lille dreng på 2 år. Jeg får meget svært ved at lære deres navne, da de alle sammen hedder Caley, Celey, Cyler, Camey, Codey osv... virkelig forvirrende! Men jeg har skrevet med Camey (på 19), Caley (på 16) og moren, der hedder Mary. Mary har så åbenbart 8 søskende, der bor rundt omkring i USA. Derfor skal vi både til Californien, Colorado og Texas for at besøge dem! Så jeg kommer nok i alt til at besøge 6 stater og måske endda flere, da Mary arbejder i et rejsebureau. Jeg har så også siddet på google maps for at se deres hus, men det viser sig, at de har solgt det og skal flytte her til sommer.. lige inden jeg kommer! De siger, at jeg selv kan bestemme om, jeg vil have mit eget værelse, eller om jeg vil dele værelse med Caley, da hendes værelse er meget stort.. Og det er jeg faktisk lidt i tvivl om, hvad jeg vil.



Caley har sin egen bil (en jeep), som vi nok kommer til at køre meget rundt i.. bl.a. ind til storbyerne for at gå på shopping! Det er nemlig noget Caley og Camey godt kan lide (og det kan jeg jo også, især når det er så billigt derovre!!). Caley skrev også, at der kun går omkring 130 elever på den high school, jeg skal gå på(som hun også går på)... hvilket er vildt underligt. Jeg havde virkelig regnet med, at der ville gå over 1000!

Nå, men det var ellers bare lige lidt opdatering om familien. Jeg skal allerede afsted ved d.20 juli, hvilket er meget underligt, da skolen først begynder en måned senere... så det må være en fejl. Men det vil jeg i hvert fald lige tjekke op på her snart.

Ps. jeg har hørt, at der både kommer en udvekslingsstudent fra Hong Kong og en fra Tyskland, der skal gå på min high school!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar