onsdag den 22. maj 2013

Lang tid siden jeg har skrevet! Jeg skriver gennemsnitligt flere gange om ugen enten med Caley eller Mary. Jeg har også fået skrevet meget med ham tyskeren, der skal gå på min high school:-) Har fundet ud af, at han skal være "værtsbror" med ham kineseren :-D Vildt spændende! Men jeg er faktisk begyndt at snapchatte dagligt med Caley, hun virker helt vildt sød! Og så er det forresten snyd, at de allerede har fået sommerferie, når jeg sidder her og skal op i fem mundtlige fag!!! De obligatoriske, matematik og historie.. hvad sker der for, at det er de mest nedern fag af alle??!?! Vi fik dog stadig lov til at prøve biologitesten for i år uden advarsel - og jeg fik endda næsten 12. Rimelig godt gået af mig, siden jeg plejer at få 7 i årskarakterene, men desværre tæller testen ikke for noget. Vores lærer vil bare sammenligne os med b klassen, der skulle op i den :-) Men nu har jeg endelig fået skrevet alt mit engelsk, der handler om Woodstock festivalen.. det varer bare 7 minutter, så jeg skal have det ned på 5 :-( !!! Og jeg er næsten færdig med at skrive alt mit dansk, jeg mangler bare lidt perspektivering og lidt hist og pist. Så i næste uge går jeg igang med at øve på dansk og engelsk samtidig med at jeg læser op til engelsk og historie. Og når så læseferien begynder, starter jeg med at repetere fysik/kemi og måske også en lille smule matematik(den prøve jeg egentlig er mest ligeglad med), imens jeg læser det, jeg mangler i historie og engelsk :-). Og oveni alt der her skal der også tænkes på sidste skoledag - udklædning, fest om aftenen osv... Skal være klædt ud som gudinde sammen med Sille, Sarah og Svelle, hvilket egentlig bare er en hvid kjole, massere af glimmer, krøller, guldbånd, krans og sådan noget.. Men har stadig ingen idé om, hvad jeg skal købe til om aftenen! Vores tema er "galla", men jeg gider bare slet ikke købe en kjole, så prøver at finde på noget andet festligt, som jeg kan købe... Derfor smutter jeg ind til byen med Nanna her imorgen :-) og nå jo, skal forresten også have købt tøj til dimission, men tror godt jeg ved, hvad jeg skal købe dertil ;-)

Det var egentlig bare lige en hurtig opdatering.

byyyye. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar