tirsdag den 20. november 2012

Blodprøve

Åh Gud... bare dræb mig. Jeg skal ind og have taget blodprøve imorgen, arhbhfbnkjdsn. Men heldigvis slipper jeg for idræt.... Det er fordi, de vil se om jeg har haft skoldkopper, hvilken blodtype jeg har osv. Jeg synes virkelig, at de overdriver med alle de vacciner, man skal have!
Nå men på søndag skal jeg til Århus for at have foretaget SLEP testen, og så er der også workshop(er der andre, der kommer??). Men helt ærligt det er på en søndag.. lige den dag, hvor man er allermest smadret, men min mor vil ikke køre hele vejen til Vejle og København for kun at være der i 1,5 time.
Hvis i vil må i meget gerne blive medlem af den her side: http://www.facebook.com/groups/299505586821927/
- den er for danske udveksslingstudenter, der skal afsted i 2013 :-).

Jeg stener lidt i dag, og er småforkølet.. jeg har været hæs siden i fredags(seriøst, alle flækkede bare af grin over min
stemme!!) 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar