søndag den 16. december 2012

Vaccinepis

Nu er jeg endelig færdig med blodprøver, vaccinationer og ansøgningen. Eller... jeg mangler stadig 1 vaccination, men den kan jeg først få om et halvt år. Jeg er dog ved at vende mig rimelig meget til at få en nål ind i min hud, hvorimod jeg før i tiden besvimede af det osv.
I fredags var jeg til en klassefest, hvilket var rigtigt sjovt, da mange fra min klasse ikke rigtigt drikker alkohol, og derfor var der nogle der blev rimelig hurtigt fulde! Bagefter sov jeg med en veninde, og  igår sov jeg med en anden veninde. Det var bare hyggeligt, hehe. Så i dag chiller jeg bare med mig selv, og egentlig skal jeg have lavet nogle lektier færdig.. Matematik, engelsk og en dansk artikel.. ork, jeg vil have juleferie nuuuu!!!


Asta, Terese og Amalie 

Terese

Mig inden klassefesten, wuhu

Brandt med briller på??

Mig og Nanna i lørdags - og bare rolig det er en effekt på mit ansigt! :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar