onsdag den 5. december 2012

Nærmer mig enden

Yes, nu er jeg stort set færdig med vaccinationerne! I mandags var jeg inde hos lægen, hvor jeg fik 2 vaccinationer(jeg kan altså ikke lige huske hvilke...). Udover det skulle min mor og jeg også hjælpe lægen med at få besvaret alle spørgsmålene, som lægen skulle udfylde til ansøgningen. Jeg skulle måles, vejes, have taget synsprøve, han skulle afprøve mine reflekser osv. Og gæt lige hvad? Jeg skal have taget en urinprøve... ej, hvor jeg dog hader det, ha ha! Min ansøgning nærmer sig dog sin afslutning. Jeg mangler godt nok lige at få skrevet brevet til min værtsfamilie, men det kan jeg hurtigt få ordnet her i weekenden ;-)
Åh gud, hvor har vi fået meget sne her i Aalborg! Ja ok, det er måske flot når man er INDENFOR, men hver gang jeg går udenfor er jeg ved at dø af kulde, arrrrghhh! Og jeg er dog slet ikke i julehumør, overhovedet! Jeg er heller ikke typen, der går vildt meget op i jul... hvis jeg kunne, ville jeg helt sikkert hellere til et varmt sted. Årh, det kunne være rart.

Mig og min veninde var ude for at tage et par billeder i sneen her igår... og ja, det her blev lige mit nye profilbillede på facebook. :) Undskyld kvaliteten, men jeg gemte det bare lige fra facebook, og der er kvaliteten ikke så god.



2 kommentarer: